BPM systém pre Maillog

Pre rakúsku spoločnosť Maillog sme vyvinuli Business Process Management systém na manažment firemných procesov, konkrétne systém na manažment skladovacích, vyskladňovaích a logistických operácií v spoločnosti Maillog, ku ktorým dochádza pri spolupráci s klientami spoločnosti.

Spoločnosť Maillog je rakúska logistická spoločnosť sídliaca vo Viedni, zaoberajúca sa doručovateľskými, skladovacím a logistickými službami. Funguje na štýl Amazonu – menším čí väčším prevádzkovateľom on-line obchodov poskytuje svoje skladové kapacity a doručovateľské služby. Prevádzkovateľ eshopu tak s tovarom, ktorý online predáva, nedochádza vôbec do styku, nakoľko celá procedúra naskladnenia, vyskladnenia a doručenia tovaru zákazníkovi je na pleciach spoločnosti Maillog.

Business Process Management systém, ktorý sme pre Maillog vyrobili a aktuálne naďalej spravujeme a vyvíjame, je automatizačným riešením pre objednávkové a skladovacie operácie, ktoré vykonávajú prevádzkovatelia (online) obchodov, využívajúci skladovacie kapacity a doručovateľské služby spoločnosti Maillog. Systém umožňuje automatizovanú komunikáciu medzi online platformami, na ktorých sú prevádzkované eshopy klientov a interným ERP softwarom spoločnosti Mailog, ktorý je prevádzkovaný na riešení Microsoft Dynamics NAV. Je zároveň užívateľským rozhraním pre klientov, prostredníctvom ktorého manažujú svoje objednávky, skladové zásoby a iné operácie dennej potreby.


Dôvody na nové riešenie

  • chýbajúci systém na vytváranie objednávok
  • absencia prepojenia e-shopov s tvorbou objednávok
  • zastaralé používateľské prostredie pôvodného riešenia
  • nestabilita pôvodného systému
  • chýbajúca responzívna verzia užívateľského rozhrania pre rozličné zariadenia a platformy

Požiadavky zákazníka na nové riešenie

  • automatizovaná synchronizácia objednávok s WooCommerce a Shopify
  • zabezpečiť možnosť ručného vytvárania objednávok
  • mať rýchly prehľad objednávok a skladových zásob
  • responzívny dizajn pre rôzne platformy a formáty

Použité technológie

  • Angular 7 (Javascript, HTML 5, SASS)
  • CakePHP 3 (PHP7.1+)
  • MariaDB databáza

Náš návrh riešenia

Súčasťou riešenia je interface na prepojenie interného systému Maillog-u s najpoužívanejšími e-commerce riešeniami na celom svete a to konkrétne s WooCommerce, Shopify a Shopware (ktorý je veľmi populárny v nemecky hovoriacich krajinách). Integrácia je možná viacerými spôsobmi – či už využitím interného API, ktoré sme pre klientov spoločnosti Maillog pripravili a zdokumentovali s využítím platformy Swagger, použitím vyvinutých pluginov do spomínaných eshopových platform alebo tzv. aktívnym pripojením. Aktívne pripojenie znamená, že systém Maillogu sa na základe užívateľských údajov prihlasuje na API rozhranie platformy, na ktorej je prevádzkovaný eshop a v pravidelných intervaloch si sťahuje potrebné dáta.


Ako sme pomohli zákazníkovi?

Zákazník od spustenia portálu šetrí denne veľké množstvo času, nakoľko objednávky do systému sa preklápajú automatizovane z klientských e-shopov alebo poloautomatizovane cez používateľské prostredie. Celý proces je pre všetky zainteresované strany (Maillog aj jeho klientov) oveľa prehľadnejší, flexibilnejší a efektívnejší. Systém okrem iného ponúka možnosť manažmentu prístupov a tiež istú mieru customizácie pre každého používateľa systému.


Pokračujeme ďalej...

Systém po úspešnom odovzdaní neustále vylepšujeme o nové možnosti pri tvorbe objednávok. Rovnako sa plánuje integrácia ďalších typov e-commerce platforiem ako aj rôzne typy exportov, nové procesy riadenia objednávok a mnoho ďalších noviniek.

Ak máte aj Vy záujem o podobné riešenie, neváhajte nás kontaktovať a dohodnúť si nezáväzné stretnutie.

Bezplatná KONZULTÁCIA

Dohodnime si stretnutie, call alebo nám skrátka napíšte a porozprávajme sa o vašom projekte.
Keď nám dáte základné informácie, obratom vám vypracujeme orientačnú cenovú kalkuláciu vášho projektu.

Kontaktujte nás ešte dnes